Per tal de fer una avaluació molt acurada recordeu que m'heu d'entregar cada una de les peces que heu creat. Si ho teniu amb el Noteflight passeu-m'ho per corrreu electrònic.
Això, juntament amb tot el procés d'aprenentatge al llarg de dos mesos, el treball i l'actitud de classe i la interpretació i l'actitud als concerts permetrà fer-vos una avaluació personalitzada molt acurada.
A més a més, treballarem amb la Rúbrica d'avaluació, una eina molt actual per avaluar tant els treballs individuals com els col·lectius i que també us permetrà a vosaltres avaluar-vos. Ho treballarem a classe però el que tindrem en compte serà això:
RÚBRICA
D'AVALUACIÓ
“HI HAVIA UNA VEGADA... LA BANDA SONORA DELS CONTES
INFANTILS”.
NOM:
ÍTEMS
|
BAIX
1
|
MIG
2
|
ALT
3
|
MOLT
ALT
4
|
PUNTS
(alumne)
|
PUNTS
(docent)
|
1.
Organització del treball individual
|
Ha
estat desorganitzat, li ha costat entrar en l'elaboració del
treball individual.
|
Ha
anat fent la feina sense dedicar-hi molt de temps.
|
Ha
dedicat molt de temps a l'elaboració del treball individual i hi
ha afegit les correcions del treball.
|
Ha
assumit la feina del treball buscant i creant la música més
adequada al text.
|
|
|
2,
Presentació del treball individual
|
Ha
entregat el treball de forma endarrerida.
|
Ha
preentat alguns treballs al dia i en d'altres s'ha endarrerit.
|
Ha
presentat els treballs sempre al dia i ha donat les còpies als
companys que ho interpreten amb temps d'antel·lació
|
Ha
presentat tota la feina al dia i ha donat les còpies als companys
i al docent amb temps.
|
|
|
3.
Nivell de domini interpretatiu de l'obra
|
No
ha preparat suficientment totes les diferents obres que ha
interpretat.
|
Ha
preparat algunes obres de les que ha tocat.
|
Ha
preparat bé les obres tot i que en el concert ha fallat coses.
|
Ha
fet un bon treball en la feina de preparació i interpretació de
les diferents obres.
|
|
|
4.
Nivell de domini interpretatiu de les obres conjuntes
|
No
ha treballat suficientment les diferents obres amb els companys.
|
Ha
preparat algunes obres i d'altres no.
|
Ha
preparat bé les obres amb altres companys i ha controlat les
entrades, afinació i ritme.
|
Ha
fet un bon treball d'estudi cambrístic i ha obtingut una bona
seguretat en la interpretació.
|
|
|
5.
Actitud musical en els concerts
|
La
interpretació pública ha estat desigual, amb dubtes diferents
(notes flses, errors rítmics, entrades, repeticions...) i una
actitud desmotivada.
|
La
interpretació pública ha estat desigual però ha mantingut el
ritme i l'afinació i ha tingut una actitud poc motivada.
|
La
interpretació pública ha mantingut el ritme i l'afinació i ha
cuidat els matisos i dinàmiques i ha tingut una actitud activa.
|
La
interpretació pública ha estat molt acurada respectant totes les
indicacions musicals i ha tingut una actitud activa.
|
|
|
Fins la propera classe!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada